Presentació de la cançó
La melodia d’aquesta cançó evoca una bonica havanera, canços de mar que cantaven els mariners en les costes, on hi havia ports. De ritme repetitiu, ab una estructura molt clara i nítida és ideal per bressolar, balancejar ( en braços, o sobre una pilota terapèutica…) per fer girs, gronxar … a més a més és molt apropiada per treballar la relació diàdica i l’enclavament terapèutic cercant la relació a través de la mirada i dels gestos , així com des de l’efecte “sorpresa”, per ex. efecte “caiguda” quan la cançó diu “… ha caigut a l’aigua” ). Cançons amb finalitats pedagògiques similars serien ” Si la barqueta es tomba” i “Erase una vez un barquito chiquitito”
La melodía de esta canción evoca a una bonita habanera, canciones de mar que cantaban los marineros en las costas donde hacían puerto. De ritmo repetitivo con una estructura muy clara y nítida es ideal para mecer, balancear (en los brazos, encima de un balón terapéutico…), para hacer giros i deambulaciones… además es muy adecuada para trabajar la relación diádica y el enclave terapéutico buscando la relación a través de la mirada y de los gestos, como también desde el efecto sorpresa (p. ej. efecto caída cuando la canción dice “… a caído al agua”). Canciones con finalidades pedagógicas similares: “ Si la barqueta es tomba”; “Erase una vez un barquito chiquitito”.